Politika o tržišnom natjecanju

Svrha ove politike je uspostaviti kontrole kako bi se osigurala usklađenost sa svim primjenjivim propisima tržišnog natjecanja i antimonopolskim propisima, te osigurati da zaposlenici tvrtke Primotronic d.o.o. budu svjesni njihove odgovornosti.

Naša je politika da se pošteno i snažno natječemo gdje god poslujemo. Pritom moramo uvijek postupati u skladu sa zakonima o tržišnom natjecanju i antimonopolskim zakonima. Njihova će svrha uvijek biti zabraniti svaki aranžman koji smanjuje poštenu konkurenciju. Primotronic d.o.o. predan je postizanju kulture usklađenosti sa zakonom o tržišnom natjecanju. Ova se politika odnosi na sve zaposlenike tvrtke Primotronic d.o.o.

Svi zaposlenici koji imaju kontakt s kupcima, dobavljačima ili konkurentima odgovorni su osigurati da:

  • Poznaju temeljna načela prava tržišnog natjecanja
  • Mogu identificirati situacije u kojima se mogu pojaviti problemi u vezi s pravom tržišnog natjecanja
  • Razumjeti osobne i poslovne posljedice kršenja zakona o tržišnom natjecanju
  • Osobnu predanost potpunom poštivanju ove politike

Zaposlenici se moraju čim prije obratiti direktoru tvrtke Primotronic d.o.o. ako imaju pitanja ili nedoumice u vezi zakona o tržišnom natjecanju ili ako postoji bilo kakva vjerojatnost da bi se on mogao primjenjivati na određenu situaciju.

Protiv svakog zaposlenika bit će poduzete disciplinske mjere (koje mogu uključivati i otkaz) za kojeg se utvrdi da je povrijedio pravo tržišnog natjecanja.

Nepoštivanje zakona o tržišnom natjecanju može biti vrlo ozbiljno i dovesti do novčanih kazni do 10% prometa tvrtke Primotronic d.o.o. kao i kaznene sankcije za pojedince koji su nepošteno sudjelovali u kartelnim sporazumima, postupcima za naknadu štete trećih strana koje su pretrpjele gubitak a kao rezultat kršenja pravila, diskvalifikacije direktora uključenih u aktivnosti protiv tržišnog natjecanja, šteta za ugled te vrijeme i trošak upravljanja.

U svakom trenutku mora se pridržavati četiri ključna pravila:

  1. Nemojte dogovarati preprodajnu cijenu našim kupcima s dobavljačima. Isto tako, nemojte navoditi cijenu na kojem naši kupci mogu preprodavati proizvode svojim krajnjim korisnicima. Ne dogovaramo cijene s našim konkurentima.
  2. Ne ulazite u dogovore o namještanju cijena s konkurentima. Dogovaranje cijena posebno uključuje bilo kakav dogovor o određivanju cijene na određenoj razini, unutar raspona ili o promjeni cijena za određeno vrijeme iznos. Također uključuje sve ugovore s konkurentima koji se odnose na marže, popuste i rabati. Ne sklapajte nikakve druge dogovore s natjecateljima bez odobrenja
  3. Ne raspodjeljujte kupce između sebe i naših konkurenata niti se dogovarajte s konkurentima da ćemo ograničiti prodaju samo na određene kupce ili ograničiti prodaju na određene teritorije. Nemoj nametnuti zabrane izvoza. Nemojte pristati na ekskluzivne uvjete bez pozivanja na savjet pravnog odjela grupe.
  4. Nemojte razmjenjivati komercijalno osjetljive ili povjerljive podatke s konkurentima. Nemoj
    zatražiti komercijalno osjetljive ili povjerljive podatke o konkurentima od našeg kupaca ili dobavljača. Pokušajte izbjeći društveni kontakt s konkurencijom kojoj biste se mogli izložiti rizik od nenamjernog otkrivanja, au vezi s bilo kojim treba biti posebno oprezan uključenost u trgovinska udruženja.